Global ölçekte büyüyen online bahis Türk oyunculara da hitap ediyor.

Online eğlence için paribahis giriş kategorileri giderek daha fazla kullanıcı çekiyor.

Finansal güvenliğin anahtarı olan Paribahis sistemi memnuniyet sağlıyor.

Türkiye’de adını duyuran Paribahis giriş güvenilir yapısıyla fark yaratıyor.

Engellemelerden etkilenmemek için Bettilt giriş sık sık kontrol ediliyor.

Türkiye’de adını duyuran Bettilt giriş güvenilir yapısıyla fark yaratıyor.

Promosyonlardan yararlanmak isteyenler Bahsegel sayfasını sık sık ziyaret ediyor.

Bahisçilerin finansal güvenliğini sağlayan paribahis giriş sistemi öne çıkıyor.

Hızlı ve güvenli erişim için kullanıcılar Bahsegel bağlantısını takip ediyor.

Kumarhane keyfi yaşamak için Bahsegel giriş tercih ediliyor.

Bahisçilerin finansal güvenliğini sağlayan Bettilt giriş sistemi öne çıkıyor.

Bahis dünyasında adil oyun politikasıyla bilinen Bettilt giriş oyuncularının güvenini kazanmıştır.

Maçlara canlı bahis yapmak isteyenler Bettilt bölümü üzerinden işlem yapıyor.

Türkiye’de bahis severler için en çok tercih edilen adreslerden biri Bahsegel giriş olmaya devam ediyor.

Mobil cihazlardan kolay kullanım için bettilt uygulaması tasarlandı.

Türkiye’deki bahisçilerin en güvenilir adreslerinden biri bahsegel olmaya devam ediyor.

„Międzynarodowy  projekt edukacyjny EMOCJA”

Klasa II B przyłączyła się do udziału w „Międzynarodowym projekcie edukacyjnym EMOCJA”, który wspiera rozwój emocjonalny i społeczny dzieci oraz młodzieży.

            Głównym założeniem projektu jest pokazanie dzieciom, że emocje i ich wyrażanie, nauka języka emocji jest bardzo ważne.

Cele ogólne projektu:

• Kształtowanie postaw społecznych u dzieci w wieku szkolnym wobec drugiego człowieka
• Rozbudzanie w dzieciach wiary w siebie oraz własne możliwości.
• Aktywizacja dzieci i młodzieży na zrozumienie drugiej osoby.
• Wychowanie do wartości takich jak wyrozumiałość, szacunek i wrażliwość.

Cele szczegółowe:

• Dostrzeganie podobieństw i różnic między ludźmi.

• Integrowanie szkół polonijnych i polskich poprzez realizację projektu “Emocja” oraz akcji dodatkowych takich jak Kartki z Iskierkami Emocji oraz Przygoda Kolorowej Skarpety.
• Rozwijanie kompetencji posługiwania się językiem emocji.
• Kształtowanie postaw empatii wobec innych ludzi.
• Budowanie przyjaznego klimatu integracji.
• Nauczanie, że wszyscy jesteśmy pełnowartościowymi ludźmi, pomimo różnic, które posiadamy.
• Eliminowanie zachowań agresywnym w stosunku do drugiej osoby.
• Przygotowanie dzieci do powrotów do Polski bądź ewentualnej migracji.

 

Uczniowie wraz z wychowawcą będą realizować zadania wciągu roku szkolnego zgodnie wytycznymi do 5 modułów. Będą wyruszać do krain emocji i wartości. Za każdym razem będzie ona inna i będą różne sposoby jej realizacji  np.: opowiadanie, czytanie bajek, oglądanie filmów edukacyjnych, wykonywanie prac plastycznych itp. Odpowiednio dobierane będą metody oraz formy pracy z dziećmi. Nauczyciel może skorzystać z bogatej bazy pomocy dydaktycznych

Ewaluacja projektu
• Prezentacja wytworów dzieci.

• Wystawa w szkołach biorących udział w projekcie z etapów projektu w wybranej przez siebie formie np. w postaci gazetki na tablicy informacyjnej.
• Sprawozdanie z realizacji projektu (arkusz ewaluacji, fotorelacja)

Wychowawca może dostosować projekt do danej grupy wiekowej, w oparciu o wymagania wychowawcze i edukacyjne grupy.