Global ölçekte büyüyen online bahis Türk oyunculara da hitap ediyor.

Online eğlence için paribahis giriş kategorileri giderek daha fazla kullanıcı çekiyor.

Finansal güvenliğin anahtarı olan Paribahis sistemi memnuniyet sağlıyor.

Türkiye’de adını duyuran Paribahis giriş güvenilir yapısıyla fark yaratıyor.

Engellemelerden etkilenmemek için Bettilt giriş sık sık kontrol ediliyor.

Türkiye’de adını duyuran Bettilt giriş güvenilir yapısıyla fark yaratıyor.

Promosyonlardan yararlanmak isteyenler Bahsegel sayfasını sık sık ziyaret ediyor.

Bahisçilerin finansal güvenliğini sağlayan paribahis giriş sistemi öne çıkıyor.

Hızlı ve güvenli erişim için kullanıcılar Bahsegel bağlantısını takip ediyor.

Kumarhane keyfi yaşamak için Bahsegel giriş tercih ediliyor.

Bahisçilerin finansal güvenliğini sağlayan Bettilt giriş sistemi öne çıkıyor.

Bahis dünyasında adil oyun politikasıyla bilinen Bettilt giriş oyuncularının güvenini kazanmıştır.

Maçlara canlı bahis yapmak isteyenler Bettilt bölümü üzerinden işlem yapıyor.

Türkiye’de bahis severler için en çok tercih edilen adreslerden biri Bahsegel giriş olmaya devam ediyor.

Mobil cihazlardan kolay kullanım için bettilt uygulaması tasarlandı.

Türkiye’deki bahisçilerin en güvenilir adreslerinden biri bahsegel olmaya devam ediyor.

Kim jest Rzecznik Praw Ucznia:

  • to nauczyciel obdarzony zaufaniem i wybrany przez społeczność uczniowską,
  • to osoba, do której możesz się zwrócić w każdej problematycznej sprawie i poprosić o pomoc,
  • udostępni Ci regulaminy szkolne, pomoże je zinterpretować,
  • jest mediatorem w sytuacjach spornych, trudnych i nietypowych,
  • zachowuje dyskrecję!

Rzecznikiem Praw Ucznia w naszej szkole został wybrany
Pan Tomasz Sobieniecki

Zadania i rola Rzecznika Praw Ucznia w szkole:

  • pomoc całej społeczności uczniowskiej w rozwiązywaniu problemów i wyjaśnianiu wszelkich niejasności dotyczących dokumentów (w tym regulaminów) obowiązujących w szkole,
  • reprezentowanie interesów uczniów przed Dyrekcją oraz Radą Pedagogiczną,
  • świadczenie pomocy uczniom (jak korzystać z praw i szanować prawa innych).

W jakich sytuacjach należy zwrócić się do Rzecznika Praw Ucznia?

  • działania Rzecznika zmierzają do ochrony dziecka przed przemocą, okrucieństwem, wyzyskiem, demoralizacją, zaniedbaniem oraz innym złym traktowaniem.
  • uczeń może zwrócić się do niego w celu uzyskania porady bądź wyjaśnienia, a także z prośbą o pomoc w prawach problematycznych, spornych i nietypowych.
  • Rzecznik może interweniować nie tylko w przypadku indywidualnego dziecka, ale także całego zespołu — grupy uczniów, nawet całej klasy.
  • jeśli w szkole zostało naruszone prawo ucznia: uczeń otrzymał np. karę niewspółmierną do zachowania; jest traktowany gorzej niż inni; niesprawiedliwie lub w sposób poniżający czy lekceważący, jeśli czuje się zagrożony ze strony swoich kolegów – może zgłosić się do Rzecznika.

Uprawnienia Rzecznika:

  • Rzecznik Praw Ucznia nie zastępuje wychowawcy klasy!
  • Rzecznik ma prawo do swobodnego działania w ramach obowiązujących regulaminów.
  • Rzecznik działa według ustalonego trybu postępowania.
  • Rzecznik podejmuje działania na wniosek stron.

Sposoby działania Rzecznika:

  • załatwianie indywidualnych skarg,
  • udzielanie porad uczniom, rodzicom, nauczycielom,
  • współpraca z pedagogiem szkolnym i psychologiem szkolnym,
  • wspólne wypracowywanie właściwych rozwiązań z Dyrekcją szkoły i Radą Pedagogiczną

Tryb postępowania Rzecznika w kwestiach spornych uczeń-uczeń:

  1. zapoznanie się z opinią stron konfliktu,
  2. podjęcie mediacji ze stronami we współpracy z wychowawcą klasy,
  3. włączenie pedagoga szkolnego w sprawę̨ w razie nie rozstrzygnięcia sporu,
  4. w dalszym trybie postępowania – zasięgnięcie opinii Rady Pedagogicznej,
  5. ostateczną decyzję o sposobie rozwiązywania konfliktu podejmuje Dyrektor (w przypadku drastycznych konfliktów: bójki, zastraszenia, łamanie prawa, przeniesienia ucznia do innej klasy, szkoły).

Tryb postępowania Rzecznika w kwestiach spornych uczeń-nauczyciel:

  1. zapoznanie się z opinią stron konfliktu,
  2. podjęcie mediacji ze stronami,
  3. zasięgnięcie opinii pedagoga szkolnego,
  4. wystąpienie do Dyrektora szkoły o podjęcie decyzji w sprawie, w przypadku nie rozstrzygnięcia sporu.

Jak skontaktować się z rzecznikiem:

  • najlepiej spotkać się z nim osobiście, bo w bezpośredniej rozmowie najłatwiej jest wszystko wyjaśnić. Można to zrobić nawet na przerwie i wtedy umówić się na spokojną rozmowę w dogodnym dla obu stron czasie.
  • można skontaktować się w formie elektronicznej – za pomocą platformy MS TEAMS.

O czym jeszcze uczeń powinien wiedzieć?

  • wszystkie informacje uzyskane przez Rzecznika stanowią tajemnicę służbową,
  • podstawą działania Rzecznika Praw Ucznia jest Statut Szkoły, a w uzasadnionych przypadkach Konwencja Praw Dziecka.

Ważne telefony

800 080 222 – całodobowa bezpłatna infolinia dla dzieci i młodzieży, rodziców i pedagogów Fundacja „Itaka”

116 111 – bezpłatny telefon zaufania dla dzieci i młodzieży „Fundacji Dzieci Niczyje” czynny codziennie w godzinach od 12.00 do 2.00

800 12 12 12 – Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.15 do 20.00. Można dzwonić po godzinie 20.00 lub w dni wolne od pracy, zgłosić problem i pozostawić swój numer kontaktowy, aby pracownik telefonu zaufania oddzwonił.

600 070 717 – Telefon Zaufania dla Osób doświadczających przemocy